Oferta

Często zadawane pytania

Zamówienie

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć:

  • pisząc wiadomość e-mail na adres salon@innow.pl,
  • za pośrednictwem faxu – nr 32 252 67 56,
  • osobiście w salonie firmowym w Katowicach na ul. Ustrońskiej 8,
  • za pośrednictwem strony internetowej www.innow.pl dodając wybrane produkty do koszyka, klikając przycisk “ZAMÓWIENIE” i po uzupełnieniu pól z danymi – “ZAMAWIAM”.

 

Jaki jest termin realizacji?

Termin realizacji zależny jest od rodzaju i ilości zamawianych produktów. Prosimy kontaktować się z biurem handlowym w celu uzyskania szczegółowych informacji.

 

Czy do dokonania zakupu online konieczna jest rejestracja?

Nie, zakupu można dokonać również bez rejestracji na stronie.

 

Jakie są dostępne formy płatności?

Płatności można dokonać:

  • przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku podajemy przez pocztę e-mail po skierowaniu zamówienia do realizacji. Numer rachunku zawarty jest też na fakturze pro-forma. Przelew-przedpłata jest podstawową formą płatności za towary.
  • przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem,
  • gotówką w kasie, jeśli odbiór towaru następuje osobiście w naszym biurze handlowym w Katowicach.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, faktura VAT wystawiana jest do każdego zamówienia. Dane, które mają zostać umieszczone na fakturze należy wpisać podczas składania zamówienia.

 

Jakie informacje powinny się znaleźć w treści zamówienia?

W treści zamówienia powinny się znaleźć następujące informacje:

  • dane osoby/firmy składającej zamówienie,
  • dane osoby do kontaktu w sprawie wysyłki,
  • telefon kontaktowy,
  • adres do wysyłki,
  • jeśli produkt jest tapicerowany, należy podać nazwę oraz numer koloru tapicerki (dostępne kolory),
  • jeśli zamawiany jest parawan, należy podać nazwę koloru ekranu (dostępne kolory).

 

Czy mogę zamówić wyrób o niestandardowych wymiarach?

Tak, istnieje możliwość zamówienia wyrobu o wymiarach innych niż standardowe. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z biurem handlowym.

 

Wysyłka

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt standardowej przesyłki kurierskiej do max. 30 kg o wymiarach nieprzekraczających 300 cm (obwód + wymiar najdłuższego boku) wynosi 20 zł netto.

Koszt wysyłki uzależniony jest od masy i gabarytów zamawianego towaru. Szczegółowe informacje odnośnie kosztów przesyłki zamówionych towarów gabarytowych (powyżej 30 kg masy rzeczywistej lub przeliczeniowej), udzielone zostaną po kontakcie z biurem handlowym.

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, odbiór osobisty towaru jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (32 252 67 56) lub mailowym (salon@innow.pl) z biurem handlowym.

 

Czy wysyłka również odbywa się za granicę?

Tak, warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

 

Konto

Jak założyć konto na stronie?

Aby założyć konto na stronie należy kliknąć na znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk “Moje konto”, a następnie wypełnić formularz, który wyświetli się po prawej stronie zatytułowany “Zarejestruj się”.

 

Gdzie mogę edytować swoje dane?

Po zalogowaniu należy kliknąć na znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk “Moje konto”, a następnie na położony po lewej stronie przycisk “Dane” (aby zmienić hasło) lub “Adresy” (aby zmienić adres zamawiającego lub adres dostawy).

 

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Po kliknięciu “Moje konto”, należy użyć przycisku “Nie pamiętasz hasła?”, a następnie na stronie, która zostanie otwarta wpisać nazwę użytkownika lub e-mail podany podczas rejestracji. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z odnośnikiem umożliwiającym zmianę hasła.

 

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zamówione produkty lub wymienić na inne?

Przedmioty prefabrykowane mogą zostać zwrócone w przypadku, gdy nie są uszkodzone oraz znajdują się w oryginalnym opakowaniu. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w Regulaminie dostępnym w zakładce Moje konto.

 

Współpraca

Jestem dystrybutorem – w jaki sposób mogę nawiązać współpracę z Państwa firmą?

Współpracę z firmą INNOW można rozpocząć wybierając jedną z opcji:

  • wypełnienie formularza dostępnego na stronie,
  • przesłanie wiadomości e-mail na adres salon@innow.pl z następującymi danymi:
    • nazwa firmy,
    • adres e-mail,
    • NIP lub link do CEIDG/KRS.

 


Nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego (32 252 67 56) lub mailowego (salon@innow.pl).

Copyright © 2017 INNOW. Realizacja MobileTry

Twój koszyk Produkt usunięty Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.